2010. október 10., vasárnap

1.fejezet.


/Paul/

Nem is tudtam soha,hogy hogy tud fájni egy viszonzatlan szerelem.De most rá jöttem és igen nagyon de nagyon tud fájni.Főleg akkor ha az akit szeret a munka társad.:(Nina Dobrev ő lenne az igaz még nem vallottam be,hogy mit is érzek iránta.De ő mindig csak Iant emlegeti a másik kollégánkat.

Most éppen itt ülök az öltözőbe mert 5 perc szünetet kaptunk most forgassuk a Vámpírnaplók 2.évadját .Nina most is Iannel van,elmentek kávézni.De én nem tartottam velük.Olyan jó amikor veszünk egy jelentet amiben ép Stefanak meg kell csókolnia Ellenát.Ilyen kor madarit lehet fogni.Olyan boldog vagyok.De ő erről mit sem tud.

/Forgatás után/

Már 2 órája véget ért a forgatás amit bánok,mert így nem láthatom Ninát.Igaz nem érhetek úgy hozzá mint egy szerelmes vagy épp nem csókolhatom meg,de legalább nézhetem,csodálhatom.

Elmélkedésemből a csengő zökkentett ki.Fel álltam és ajtót nyitottam.

-Nina?-lepődtem meg.
-Szia.-Nem zavarok?
-Nem,nem te soha nem zavarsz.-hebegtem.
Kíváncsi vagyok miért jött talán ő is szeret?Paul nem gondolj ilyen hülyeségekre,térj már észhez.Észhez is tértem ahogy kimondta miért is jött.Csak egy név volt:IAN

-Mi baj van vele?-kérdeztem egy kicsit szomorkásan remélem nem veszi észre.
-Nem tudom,hogy mondjam el neki,hogy bele vagyok esve.-összetört szívem még jobban  összetört de nem baj az a lényeg,hogy az egyetlen szerelmem boldog legyen ha nem is velem akkor legalább Iannnel.Ezért mondtam neki,hogy álljon elé és vallja be az érzelmeit.Én mondom ezt aki nem merte megtenni pedig hányszor elakartam mondatni,az érzelmeit.

-Köszönöm,Paul!Tudtam,hogy rád mindig lehet számítani.-hálaképen átölelt.Olyan finom volt az illata a bársonyos bőre,örökre így ölelném de elkel,hogy engedjem.

Aztán gyorsan fel kapta a kabátját és a táskáját és rohant is.Még vissza kiabált egy Köszi-t én meg elsuttogtam egy Szívesen-t.

A szívem ebben a pillanatban foszlót szét mancsokra.

Felhívom a nővéremet Monicat ő minden tud és neki ki önthetem a szívemet.

-Szia-vette fel a telefont.
-Szia.-suttogtam.
-Ohoh nem tetszik nekem ez a hangsúly mi a baj Nina?
-Eltaláltad.Most ment el szerelmet vallani Ianek
-Oh-ennyi volt a válasza.-Na mesélj akkor el mindent.
Így is tettem.
-Te hülye vagy és még te biztattad?!Ohh öcsi.-cseszett le nővérem.
-Monica,nekem csak az a fontos,hogy ő boldog legyen.
-Jaj,de akkor is.Paul szerintem keres magadnak mást én azt szeretném,hogy boldog legyél és nem csak én ha nem anyuék is.
-Tusom-sóhajtoztam-Amúgy most ott vagy náluk?
-Igen anya,apa,Julia és Leah üdvüzöl és sok szór pusziltatnak téged.
-Én is puszilom őket.
-Na megyek mert épp csöngetnek.
-Oké szia,vigyáz magadra.
-Te is.

-Megyek már!-kiabáltam mert valaki nagyon rá ült a csengőre.

Kinyitottam és egy síros Ninával találtam szembe magam,aki egyből a karjaimba omlott.



Komikat kérek!:):D

2 megjegyzés:

  1. juuuujjjj!!!:D:D:D:D
    Annyira jó, de komolyan!:DD Szinte tudtam, hogy majd te is fogsz ilyen blogot írni! :P ;)
    Nagyon kíváncsi vok, hogy mi lesz! Gondolom Ian visszautasította, vagy nem??? Nem tom, de remélem hamar lesz friss!
    Am jó lenne már talizni, olyan rég beszéltük ki magunkat, főleg, hogy a múlt héten beteg voltál...=/ Na, akkor holnap tali amikor megyünk suliba!:)
    Puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nekem nagyon tetszett!
    Kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés